Call of Duty: Infinite Warfare se neprodává tak, jak by si vydavatelská společnost Activision přála. Podle zprávy NPD se letošní díl oblíbené série prodává téměř o 50 procent hůře než Black Ops 3 z loňského roku. Dobré zprávy nepřináší ani společnost Gfk Chart-Track, která uvádí prodeje nižší o 45 procent. Nutno dodat, že zatímco NPD vychází z analytických odhadů, Gfk Chart-Track zohledňuje prodeje fyzických kopií.
Letošní Call of Duty od studia Infinity Ward hráče i přes pozitivní hodnocení, která sbírá v recenzích, příliš nezaujal. Možná se to dalo čekat, anebo možná ne. Že prodeje zřejmě nenaplní očekávání autorů, nicméně naznačilo už to, že první trailer k Infinite Warfare dostal nejvíce disliků v historii YouTube.
Call of Duty: Infinite Warfare vyšlo 4. listopadu pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Zdroj: CNBC