Samsung dnes zveřejnil nové bezpečnostní pokyny pro všechny majitele Galaxy Note 7 v České republice jak s původními, tak i vyměněnými zařízeními. Firma důrazně žádá, aby zákazníci přestali mobilní telefon používat, zálohovali svá data a uvedli mobil do vypnutého stavu.
Samsung potvrdil, že spolupracuje se všemi obchodními partnery v celém regionu na zavedení náhradního programu, v rámci kterého si budou moci zákazníci vyměnit jejich Note 7 za Galaxy S7, případně Galaxy S7 edge. Zákazníci přitom budou moci využít vyplacení rozdílové částky za pořízení jiného modelu, případně si nechat vrátit plnou částku za pořízení Galaxy Note7. Pokud v rámci předobjednávkové akce obdrželi k telefonu např. VR brýle, zůstanou jim jako poděkování za způsobené komplikace.
Veškeré informace o tom, jak bude výměnný program probíhat, budou k dispozici na internetových stránkách www.samsung.cz.
„Naší absolutní prioritou je bezpečnost našich zákazníků. Proto všechny majitele Galaxy Note7 důrazně žádáme, aby přestali tato zařízení používat, zálohovali si data a přístroj vypnuli. Je nám skutečně velice líto, že jsme směrem k našim zákazníkům nedodrželi vysoké standardy, které od značky Samsung očekávají. Všem velice děkujeme za trpělivost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti,“ uvedl Ondřej Koubek, PR manažer Samsungu Electronics Czech and Slovak
„Velmi usilovně nyní spolupracujeme se všemi příslušnými orgány na vyřešení této situace. Zároveň však také kladem velký důraz na zahájení výměnného programu, aby byly co nejrychleji a nejefektivněji vrácena nebo vyměněna všechna zařízení Galaxy Note7 a minimalizovali jsme tak jakékoliv riziko pro naše zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů je možné kontaktovat naší infolinku 800 726 786, na které vám rádi pomůžeme,“ dodal.
Alespon se k tomu postavily celem.