Přes 90 % fanoušků, kteří se v době vysílání alespoň jednoho zápasu českého týmu nacházejí v zaměstnání, zde sledovalo nebo bude sledovat utkání formou internetového připojení na notebooku či tabletu. Stejné procento je, případně by bylo ochotno, za možnost shlédnout zápas i zaplatit.
Celých 85 % diváků je nemá zábrany při sledování streamovaných přenosů uvést svá osobní data. Vyplynulo to z průzkumu společnosti Safetica Technologies.
Právě probíhající šampionát v nejpopulárnějším českém sportu si nenechá uniknout drtivá většina fanoušků ani v zaměstnání i přes zákaz svého zaměstnavatele. Ti jsou v letošním roce shovívavější než dříve a alespoň jeden zápas povolí zaměstnancům sledovat 67,7 % z nich. Zákaz dostalo pouze 26,4 %, nezájem o hokej projevilo jen šest procent.
Z pochopitelných důvodů drtivé absence televize na pracovišti sleduje většina lidí mistrovství prostřednictvím internetového vysílání. 53,5 % diváků k tomu používá tablet či mobil, 38 % pak sleduje zápasy na notebooku nebo PC. Velká většina těchto zařízení je přitom firemních.
Z výzkumu dále vyplývá, že přesně 59,2 % uživatelů je nebo by bylo ochotno v případě nutnosti sledovat vybraná utkání na neprověřených sportovních serverech a 9 z 10 fanoušků za zhlédnutí zápasu je připraveno určitou částku utratit.
Šokující je i fakt, že 41,8 % platících diváků nemá nebo by nemělo sebemenší problém uvést pokročilé osobní údaje, kterými jsou například věk, bydliště nebo dokonce telefon.
Zdroj: Safetica
ja tedy tvorim tu vyjimku – mensinu .. pomalu si v praci nestiham dojit ani na hajzl 😀
😀 😀