Do příslušených obchodů dorazila nová verze aplikace Mobilní banka od Komerční banky. K jejímu návrhu společnost přizvala tisícovku svých klientů i klientů jiných bank. Výsledkem má být rozložení funkcí tak, aby odpovídaly jejich potřebám. Mobilní banka a Mobilní banka Business jsou tak nyní výrazně jednodušší. Přehlednější ovládání navíc odpovídá zvyklostem uživatelů operačního systému Android. Aplikace podporují i nový systém Android 10.
„Po uživatelských testech prošly nové aplikace změnou grafiky, přidali jsme i moderní tmavý motiv, který šetří jak baterii, tak oči. V menu je jen pět položek. Přitom obsahuje výrazně víc funkčností, než tomu bylo doposud. Položky jsme do menu rozdělili a pojmenovali přesně podle výsledků testování s našimi klienty, ale i klienty ostatních bank,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.
Nové aplikace Komerční banky umožňují například:
– možnost přihlásit se pomocí rozpoznání obličeje na telefonech s operačním systémem Android 9.0 a vyšší
– nový maximální denní limit pro platby až do výše 500.000 Kč (stávající max. limit byl 300.000 Kč, nové limity platí i pro iOS)
– zobrazení PIN k platebním kartám
– zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.)
– výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny
– přehlednější detaily transakcí
– hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi)
– opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech)