O streamingovou televizi Netflix, která kromě vysílání licencovaného obsahu natáčí i spoustu vlastního zajímavého obsahu, je stále silnější zájem jak na domácím trhu ve Spojených státech, tak i v zahraničí, kam poslední dobou expanduje.
Promítlo se to i na meziročním zisku, který se vyšplhal na 178 milionů dolarů (40 centů na akcii), díky tržbám 2,637 miliardy dolarů. Vloni ve stejném období firma vykázala zisk 28 milionů dolarů.
Pozitivně se populární on-line videopůjčovně vyvíjel i počet předplatitelů. Díky tomu, že za poslední čtvrtletí Netflixu přibylo 4,95 milionu předplatitelů (z toho 3,68 mimo USA), firma jen těsně zaostala za milníkem 100 milionů členů.
Je přitom takřka jisté, že hranici 100 milionů předplatitelů dosáhne během aktuálně probíhajícího druhého čtvrtletí. Podle odhadů by se v něm k početné komunitě mělo připojit dalších zhruba 2,6 milionů lidí.