Huawei se podruhé objevil v žebříčku „Top 100 světových značek” podle BrandZ. Firma si oproti roku 2015 polepšila o 20 příček a byla hodnocena jako 50. nejhodnotnější značka světa. Navíc se také umístila mezi „Top 20 Risers“, kde zaujala 14. místo s největším meziročním růstem hodnoty.
Millward Brown a WPP zveřejnili nový žebříček a zprávu „Top 100 nejhodnotnějších světových značek“ – 2016 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands. Systém hodnocení použitý v tomto žebříčku je vnímán jako jeden z nejuznávanějších pro vyjádření vlivu značky. Zohledňuje jak potenciální i skutečné zákazníky značky, tak finanční data. Hodnota značky Huawei je dle „Top 100 Global Brands“ odhadována na 18,652 miliardy dolaru. Firma si v žebříku meziročně polepšila o 20 pozic a je momentálně na 50. příčce.
V roce 2015 Huawei dodal 108 milionů smartphonů s 44% meziročním nárůstem oproti předešlému roku. V letošním roce i díky uvedení nové vlajkové lodi Huawei P9 a její odlehčené verzi P9 lite očekává pokračování svého vzestupu.
Dalším důležitým oceněním bylo pro Huawei umístění na 14. místě žebříčku BrandZ „Top 20 Risers“, v pořadí firem s nejvyšším meziročním nárůstem hodnoty značky, díky výraznému 22 % růstu hodnoty Huawei. Huawei působí ve vice než 170 zemích a regionech, přičemž dvě třetiny jejích výnosů pochází z trhů mimo domovskou Čínu.